Chato-op-reis.reismee.nl

Voor jullie selemat pagi (goedemorgen)

Daar zijn we weer even, zijn inmiddels 2 dagen in Lovina.In Ubud zijn we nog wezen raften. Wat een leuke ervaring was dat, we hadden een ontzettende leuke gids. Hij maakte veel grapjes en we hebben dan ook veel gelachen en lol met hem gehad. Hij deed ons wel aan iemand denken! (Ronald misschien?) We hebben door een mooi natuur gebied geraft en het was af n toe spannend. In Ubud hebben we ook een Balinese dansen gezien, heel kleurrijk en prachtig.

Onderweg naar Lovina hadden we een chauffeur, deze blijft tot en met Candi Dasa (6dagen) bij ons, hij spreekt zelfs aardig Nederlands en is ook erg aardig. Ronald: inderdaad we hebben nog geen chagerijnige Indo gezien. Dat zal straks in Ned. wel tegen vallen. Onderweg hiernaar toe zijn we door een prachtig berggebied gereden. En zijn nog bij een tempel geweest, alleen niet binnen geweest. Ook zijn we nog bij een waterval geweest. In het berggebied zijn de mensen wel erg arm.

In Lovina hebben we nog een rondrit gemaakt naar een boedistische tempel en warmwaterbaden, hier zijn we ook in geweest, heerlijk. Hierbij waren ook mensen die graag vanalles willen verkopen en je helemaal aanklampen. Je moet dan ook niet overal op ingaan anders heb je nog tien verkopers om je heen. Zelfs kinderen proberen wat aan je te verkopen. Vanmorgen zijn we om 06.00 uur met bootjes de zee opgegaan om dolfijnen te spotten. Dat was erg leuk al die springende dolfijnen om je heen en ook de zonsopgang was adembenemend mooi. De rest van deze dag relaxen we bij het zwembad wat uitzicht over de zee heeft. Schitterend!! Hier zie je alleen geen luxe jachten en zeilboten, dus alleen de zee.

Morgen vertrekken we naar Sidemen en logeren bij een schoolmeester, kijken of we de meiden nog iets bij kunnen brengen!!! Wat ik nog niet vermeld heb is dat de geur van dit land heerlijk is, niet uit te leggen. Maar alles is puur, er wordt heel erg veel uit de natuur gebruikt. Voor eten, meubels,kleding, huizen..........alles.

Nou tot de volgende plaats.

CHATO

eltres

Selamat sore,
Wat een geweldige belevenis maken jullie mee! We genieten hier mee, het weer is er hier ook soms naar dat helpt een beetje en google natuurlijk. De berichten print ik uit voor A. & A. en de foto's heb ik op een sd-kaartje gezet voor hun e-fotolijst. Zijn jullie ogen weer hersteld ja toch want er moet heel veel gezien worden!
Nog benar sedap. C. & C.

ellis

Ha hanneke wat geweldig allemaal wij genieten ook met volle teugen,leuk om je verhaal telezen en dan precies teweten hoe het voelt en ruikt en om er tezijn.liefs el&mart